قابل توجه تمامی دانشجویان گرامی:::::::::::::::::::::::::::::

همانطور که میدانید (شاید هم نمیدانید ؛ ولی از این به بعد دیگه میدانید ) در دانشگاه ما هم رشته مهندسی صنایع به این امر مفتخر گردیده که از موهبت داشتن هیئت علمی صنایع برخوردار باشد و زحمت این امر گرانمایه و خطیر نیز بر عهده سرکار خانم دکتر احمدی که از امسال به این دانشگاه قدم نهاده اند و درسهایی نیز با ایشان ارائه شده است میباشد و من البعد دانشجویان عزیز با هر مشکل و کاستی شاید هم احیانا خدایی نکرده سوالات علمی برخورد کردند و نیاز به راهنمایی داشتند میتوانن از ایشان مدد و یاری بجویند و قابل ذکر است که دفتر ایشان در ساختمان سپهر طبقه اول در جوار آبدارخانه میباشد و ایشان در روزهایه یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه در دانشگاه حظور دارند و دوستان میتوانند از طریق پست الکترونیکی(f.ahmadi.uni@gmail.com) نیز با ایشان در ارتباط باشند.




تاریخ: سه شنبه 28 بهمن 1393برچسب:هیئت علمی,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مديريت روابط با مشتريان عبارت است از مجموعه گام‏هايي که به منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط طولاني‌مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان برداشته مي‏شود.

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management  به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است.

اصطلاح CRMبا مفهوم امروزي آن از دهه 1990 پديد آمد و در قالب يک راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مديريت ارزشمندترين ارتباطات با مشتريان تدوين شد.

مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان كمك مي‌كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط با مشتريانش را مديريت كند.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در این حوزه بفرمایین ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:CRM,مدیریت ارتباط با مشتری,,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی

دانشجویان عزیز توجه داشته باشند کلاس درس مدیریت منابع انسانی و مهندسی ارزش با استاد ولی زاده در روز شنبه مورخ 15/9/93 تشکیل نمیشود و در صورت نیاز با خود استاد تماس حاصل نمایند...

شماره تماس:09125971715




تاریخ: چهار شنبه 12 آذر 1388برچسب:,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی

سلام  اول از همه باید بگویم که ارزش و شخصیت انسان‌ها هیچ ربطی به رشته‌ی تحصیلی آن‌ها ندارد. واقعاً مسخره است که فکر کنیم یک نفرکه مهندسی صنایع خوانده، نسبت یک فارغ‌التحصیل مدیریت صنعتی انسان با ارزش‌تری است یا برعکس. ارزش انسان‌ها نه به رشته‌ی تحصیلی آن‌است، نه به پول و امکانات مالی، نه به تیپ و قیافه و لباس، نه به مدل ماشین، نه به رتبه‌ی کنکور، نه به میزان ریش و سبیل، نه به جای مهر روی پیشانی و نه به هر چیز مادی دیگه‌ای که فکرشو بکنید. به نظر من، ما اصلاً حق نداریم در مورد ارزش انسان‌ها بحث کنیم. چون هرگز نخواهیم توانست به ارزش واقعی انسان‌ها پی ببریم. ما حتی هرگز به تمامی ارزش وجودی خودمان هم واقف نخواهیم شد چه برسد به دیگران!. این مقدمه رو گفتم که بدونید هدف از این مطلب تخطئه‌ی افراد یک رشته خاص یا توهین به کسی نیست. فقط محلی است برای بحث کردن در مورد تفاوت‌های دو رشته‌ی به ظاهر مشابه......................



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن اسفندیاری
در میان تمام شاخه های مهندسی ، مهندسی صنایع بالاترین مقام را كسب كرده و تبدیل به یك آرزوی شغلی شده است . در آخرین نظر سنجی انجام گرفته ، 250 شغل بر اساس بیش از 12 فاكــتور اساسی رده بندی شده اند . عواملی چون درآمد و منافع كاری ، امنیت شغلی دراز مدت ، فشار كاری و وجهه اجتماعی ، در این میان مهندسی صنایع در رده سی و پنجم و به عنوان بهترین گرایش مهندسی انتخاب شده است و مهندسی عمران با كسب رده هفتادم ، پایین تر ین امتیاز را نسبت به سایر رشته های مهندسی به دست آورده است  .

 




تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

قابل توجه دانشجویان محترم

 

بازدید از دو شرکت ایران ترانسفوری و سیمان تهران

 

زمان : چهارشنبه 31/2/1393

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09191912771 تماس بگیرید




تاریخ: چهار شنبه 24 ارديبهشت 1388برچسب:بازدید ,,
ارسال توسط امیر نقوی

شاید براتون جالب باشه که بدونید که یه مدیر پروژه تو کشورهای مختلف  چقدر حقوق میگیره و به خاطر همین آماری رو که PMI در مورد حقوق کسایی که تو حوزه مدیریت پروژه مشغول به کار هستن گرفته ،و من اونها رو در ادامه مطالب برای شما قرار دادم. طبق این آمار حقوق‌ها به طور تقریبی از این قرارن (بر حسب هزار دلار در ماه):

...................................




ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:حقوق, درآمد مدیر پروژه, حقوق مدیر پروژه, ,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

سلام

از جایی شنیده بودم که تنها یک مادر می تواند هم دانشمند هم فیلسوف هم مخترع هم مکتشف و هم شاعر باشد.

یک مادر به راحتی می تواند مخفی ترین غصه هارا از نگاه فرزندش بخواند. می تواند با بدترین مواد اولیه خوش مزه ترین غذای دنیا را درست کند. با ساده ترین جملات احمقانه ترین اشتباهات فرزندش را برای بزرگ ترین فلاسفه توجیه کند و بهترین شعرهای دنیا را می توان از چشم های نگران مادر خواند.

اما طی چند روز اخیر متوجه شدم که بهترین مهندسین صنایع هم همان مادران هستند که به طور کاملا نا خواسته به تمام فنون و تکنیک های این رشته آشنایی دارند......



ادامه مطلب...
ارسال توسط

 

                                 

 

واژه TRIZ برگرفته شده از حروف اول كلمات در عبارت روسي زير مي‌باشد :
(Teoriya Resheniya Izobrototelskikh Zadatch)
كه برابر انگليسي آن عبارت Theory of Inventive Problem Solving(با مخفف TIPS) است كه به معناي نظريه حل ابداعانه مساله مي‌باشد . اين دانش در سراسر جهان تحت عنوان TRIZ شناخته مي‌شود و متداول شدن اين نام به اين علت است كه بنيانگذار آن ، دانشمند خلاقيت‌شناس روسي گنريچ سائولويچ آلتشولر (G.S. Altshuller) مي‌باشد .
دانش TRIZ با نامها و عنوانهاي توصيف‌گر مختلفي همانند نوآوري نظام‌يافته ، خلاقيت اختراعي ، فناوري خلاقيت و نوآوري ، روش‌شناسي اختراع ، الگوريتم اختراع ، روش‌شناسي حل مساله‌هاي ابداعي ، روش‌شناسي حل ابتكاري و ابداعانه مساله ، مهندسي خلاقيت و نوآوري ، روش‌شناسي خلاقيت ، خلاقيت‌شناسي اختراع ، خلاقيت‌شناسي فناوري و مواردي از اين قبيل ناميده مي‌شود .

 

آلتشولر مبتکر TRIZ معتقد است که خلاقیت صرفاً یک امر ذاتی نیست بلکه اکتسابی و قابل آموزش دادن است.
 TRIZ امروزه توسط بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
از جمله بزرگترین شرکت های:
اینتل، جنرال الکتریک، سامسونگ، زیمنس، شرکت بوئینگ، موتورولا، ناسا، زیراکس، هیولت پاکارد، جنرال موتورز، فورد، راکول، ژیلت، جانسون و جانسون، فیلیپس، بوش، و ...

برای آشنایی بیشتر با Triz در ادامه مطلب همراه ما باشید...

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 اسفند 1392برچسب:Triz,خواص Triz,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی

   

 

مهندسی صنایع چیه؟

اصلا از کجا اومده؟

بازار کارش کجاست؟

ماهیتی هم داره؟

اصلا قابلیت های کاریش چیاست؟

ولی اینطوری که معلومه خیلی   های کلاسه

مگه نمیخوای همشو بدونی؟

تشریف بیار ادامه مطلب 1سرو گوشی آب بده ببین چخببببره



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:مهندسی صنایع,آشنایی با مهندسی صنایع,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی

به نام او که یادش آرامش دهنده قلب هاست

سلام

سلامی به گرمی آفتابو اولین اشعه تابناک صبحگاهی

سلامی به وسعت دریا و به زیبایی آسمان

سلامی به بوی خوش نسیم یک صبح بارانی...

عرض ادب و احترام محضر تمامی دوستان عزیز

و سلام و عرض ادبی بس ویژه تر خدمت تمامی نویسندگان پیشکسوت وبلاگ که هریک به نوعی با زحماتشون درخت انجمن رو به شایستگی پربار میکنند.

همان گونه که مستحضرید بنده محمد علی شیخ محمدی دانشجوی ترم 6 مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور تهران-واحد قرچک هستم.

خدای متعال رو شاکرم که توفیق خدمت رسانی به شما عزیزان رو به من ارزانی داشت.

امیدوارم با ارایه مطالب گوناگون و در حوضه های مختلف و با به کار بستن پیشنهادات گرانقدر شما دوستان عزیز بتوانم گامی مثبت در راه نشر فرایض آتی بردارم.

با تشکر...




تاریخ: یک شنبه 20 اسفند 1392برچسب:معرفی,محمدعلی شیخ محمدی,نویسندگان جدید,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی

دانشجویان محترم

به مناسبت 5 اسفند (روز مهندس) همه شما دوستان عزیز و خلاقم رو برای شرکت در مسابقه کاریکاتور با موضوع مهندس،دانشگاه،پیام نور و...دعوت میکنم.

شما می تونید آثار زیباتون رو حد اکثر تا 4/12/92 به شورای فرهنگی دانشگاه تحویل بدید.

.در ضمن از آثار برتر تقدیر خواهد شد.




تاریخ: شنبه 26 بهمن 1387برچسب:,
ارسال توسط

فنگ شویی اداری

چقدر لذت بخش است وقتي وارد محل كارمان مي شويم در آنجا مانند خانه احساس راحتي كنيم. فنگ شويي اداري ابزار مناسبي براي آن است كه احساس آرامش و راحتي را به فضاي كارمان بياوريم. فنگ شويي در اصل يك فلسفه 5000 ساله چيني است كه بر هنر جابجايي و چيدمان اشياء تاكيد دارد. فنگ شويي كه از آن با عنوان منبع انرژي ياد مي شود، نشان تبادل انرژي بين محيط و فرد است...



ادامه مطلب...
ارسال توسط

برای ماهیگیری باید کرم به قلاب زد

همه ما غذاها، میوه‌ها و تنقلات مختلفی دوست داریم. شکلات، توت فرنگی، پسته، چیپس و... ولی تقریبا هیچ کس به خوردن کرم علاقه‌ای ندارد. با‌ این وجود هیچ انسان عاقلی هنگام ماهیگیری شکلات یا توت‌فرنگی به قلاب خود نمی‌زند.
کرم شاید مناسب‌ترین طعمه برای ماهیگیری باشد. نکته ‌اینجا است که ما برای ماهیگیری باید از طعمه‌ای استفاده کنیم که مطلوب ماهی‌ها است نه چیزی که خودمان دوست داریم. همه ما ‌این اصل را می‌دانیم و اگر ماهیگیری کنیم آن را رعایت می‌کنیم، ولی در زندگی روزمره چطور؟...



ادامه مطلب...
ارسال توسط

فاجعه ای به نام اکسل!

مهندس نادر خرمی راد:اکسل تو اکثر کارها لازمه و تو کار ما، بدون اکسل تقریبا فلج خواهیم بود. با این حال مدتیه متوجه یه مشکل خیلی بزرگ شدم: استفاده نابجا از اکسل!
تقریبا 10 سال پیش بود که وضعیت یه پروژه خیلی نامناسب بود و کارفرما می‌خواست پیمانکار رو خلع ید کنه. پذیرفت که یه شانس دیگه به پیمانکار بده تا با یه تیم مدیریت پروژه جدید کار رو پیش ببره. من یکی از اعضای تیمی بودم که به اون کارگاه رفتیم، کار رو از تیم قبلی تحویل گرفتیم...

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 27 دی 1392برچسب:فاجعه ای به نام اکسل,اکسل,,
ارسال توسط
ارسال توسط

نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه در تاریخهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه کنفرانس به شماره ۸۸۳۴۲۹۰۰ تماس حاصل فرمایید و

یا به وب سایتwww.iipmc.com  مراجعه نمایید.




تاریخ: چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه,
ارسال توسط

چند روز پیش یکی از دوستان در مورد بهترین مدارک بین المللی آی تی صحبت میکرد که من رو به فکر انداخت مطلب مشابهی در مورد گواهی‌های بین‌المللی مدیریت پروژه تهیه کنم تا شاید به درد شما دوستان بخوره.

 قبلش یه سوال مهم: چرا بریم دنبال گرفتن گواهی؟

به نظر خیلی‌ها این ماجرا به خاطر مدرک‌گراییه و ارزشی نداره. به نظر من هرچی که باشه، خیلی به افزایش دانش و مهارت‌هاتون کمک می‌کنه و به این خاطر خیلی با ارزشه. فقط باید مراقب باشین که اگه زیاد از حد به این ماجرا توجه کنین ممکنه از مسایل عملی فاصله بگیرین و تبدیل بشین به کارشناسی که فقط بلده حرفای قشنگ بزنه و کاری از دستش بر نمیاد!



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 23 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com براساس آنچه که در تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور آمده است زمان ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم از ۲۷ دی ماه آغاز و تا ۴ بهمن ۹۲ ادامه خواهد داشت. .دانشجویان پیام نور برای ثبت نام و انتخاب واحد همانند نیمسال های گذشته باید با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر "ثبت نام --> عملیات ثبت نام --> ثبت نام اصلی" نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند. شروع تشکیل کلاس های ترم دوم پیام نور از تاریخ ۵ بهمن می باشد که ممکن است در برخی مراکز این تاریخ متفاوت باشد.
حذف و اضافه در این نیمسال از ۲۶ بهمن آغاز و تا ۵ اسفند ۹۲ می باشد
همچنین بر اساس اصلاحیه جدید تقویم آموزشی پیام نور مهلت ارائه درخواست مهمان موقت یا دائم شدن دانشجویان و تایید توسط مراکز مبدا و مقصد برای نیمسال دوم (بهمن) سال تحصیلی۹۳-۹۲ از ۱ دی تا ۱ بهمن ۹۲ اعلام شده است.
مهلت ثبت نمره میان ترم دانشجویان کارشناسی در نیمسال دوم تا ۲۷ خرداد و ارشد تا ۹ تیر ۹۳ می باشد.
زمان امتحانات از ۱۰ خرداد تا ۵ تیر می باشد (البته شنیده میشود این تاریخ ممکن است تغییر کند)




ارسال توسط

 

سایت بتسا  فقط صنایع 

http://www.betsaonline.com/job/job.html

سایت مرجع متخصصین ایرانی  همه رشته ها

 http://www.irexpert.ir/Webforms/News/Archive.aspx

 




تاریخ: پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

شش سیگما چیست؟

شش سيگما چيست؟  

    Six Sigma يك استراتژی تحول سازمانی است; استراتژی تحولی 6sigma ، سيستمی است كه موجب توسعه و گسترش متدهای مديريتی، آماری و نهايتاً حل مشكلات شده و به كمپانی امكان جهش و تحول را می دهد.

 

برای دانلود فایل PDF  اینجا کلیک نمایید




ارسال توسط

با سلام خدمت دوستان ، از آنجایی که این روزها روزهای ثبت نام ارشد میباشد و یک شور خواصی بین بچه ها به وجود آورده ،گفتم بد نیست که اطلاعاتی در مورد دروس امتهانی ارشد و توضیحاتی در مورد اونها بدم

دروس این رشته در آزمون سراسری سال 92:

1ـ زبان عمومی و تخصصی

2ـ تحقیق در عملیات 1 و 2

3ـ تئوری احتمال و آمار مهندسی

4ـ دروس تخصصی (طرح ریزی واحدهای صنعتی، کنترل کیفیت آماری، برنامه ریزی و کنترل پروژه، برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودیها، اقتصاد مهندسی)

به ادامه مطلب مراجعه نمائید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 22 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

یکی از اصول مدیریتی در کایزن می گوید ، باید بهبود در محل اشکال و حادثه مورد بررسی قرار گیرد و این اصل را «گمبا» به معنی محل واقعی انجام کار یا بروز مشکل ، نام نهادند.

بر اساس این اصل؛ برای رسیدگی به یک مشکل یا بحران نمی توان در دفتر کار نشست و تصمیم گرفت و به طریق اولی نمی توان در تهران بنشینیم و راجع به مشکل سوختن بچه های معصوم در یکی از مناطق محروم و یا سایر موارد برنامه ریزی کنیم.

یکی از بزرگترین مشکلات مديران ما همین پشت ميز نشستن هاي مداوم، شخصیت بازی، و بي خبري هاست. تا حكم مدیر و رئیس به کسی می دهند ، احساس غلطی در او شكل مي گيرد و گويي وظيفه اش صرفا" آن است كه به صندلی تکیه بزند به میز دل خوش دارد و در اطاق عزلت بگزیند تا رعیت به سراغش آیند!



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:کایزن,مهندسی صنایع,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

ماهیت کار یک مهندس صنایع

مهندسین صنایع بهترین راه را برای استفاده از فاکتورهای اساسی تولید شامل افراد ،‌ ماشین آلات ، مواد ، اطلاعات و منابع انرژی برای تولید یک محصول یا ارائه خدمات توسط شرکتها معین میکنند . آنها پل ارتباطی بین اهداف مدیریتی و عملکرد اجرائی هستند. برخلاف مهندسین دیگر رشته های تخصصی که بیشتر با کالا ها و فرایند تولید سرو کاردارند ، مهندسین صنایع بیشتر بر روی افزایش بهره وری از طریق مدیریت نیروی انسانی ،‌ روشهای تجارت و فنآوری متمرکز میشوند. اگرچه بیشتر مهندسین صنایع در صنایع تولیدی به کار مشغولند ، بعضی از آنها در مشاغلی مانند خدمات مشاوره ای ، حفظ سلامت کار و ارتباطات کار میکنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مدیر وبلاگ

((اگر تصمیم دارید مهندس شوید،حتماً مهندسی صنایع را انتخاب كنید))

مهندسی فیزیك هسته ای رتبه سی و ششم ، مكانیك رتبه چهل و پنجم ، هوا فضا رتبه پنجاه و دوم ، برق رتبه پنجاه و چهارم و پتروشیمی رتبه شصت و ششم را كسب كرده اند. شایان ذكر است كه مدیریت صفحات وب ( مهندسی اینترنت ) ، رتبه اول را در میان این 250 شغل به دست آورده است . به نقل از(IEE SOLUTIONS – MAY 1999  )   معرفی رشته مهندسی صنایع   با پیشرفت سریع علوم و پیچیدگی روز افزون آن بالطبع سیستم های تولیدی و خدماتی نیز گسترش یافته است در نتیجه این پیشرفت اداره صحیح و مناسب اینگونه واحدها به صورت سیستماتیك مستلزم بكارگیری تكنیك های علمی و پیشرفته می باشد .   حجم تولید و گستردگی خدمات آن چنان است كه رشته های مهندسی سنتی از قبیل شیمی ، راه و ساختمان ، برق ، مكانیك و غیره  پاسخگوی كلیه مسائل این سیستم ها نمی باشند چرا كه هر كدام از این رشته­ ها ویژگی خاصی را شامل می شوند كه معمولا اسامی آنها مبین ماهیت آنهاست اما مشكل عمده ای كه وجود دارد ارتباط میان این رشته ها و تعیین جایگاه دقیق و درست آنها در كنار هم در صنعت است كه از همین جا نیاز به یك ارتباط دهنده احساس می شود كه برای جبران چنین كمبودی در قرن بیستم و به ویژه در چند دهه اخیر از پیوند رشـــته های علوم ، مدیریت ، اقتــصاد و رشته های مهندسی ، رشته جدیدی به نــام  " مهندسی صنایع " ( Industrial engineering  ) به وجود آمده است كه وظیفه یك ارتباط دهنده بین رشته های مختلف را به عهده دارد .


ادامه مطلب...
ارسال توسط مدیر وبلاگ

سلام دوستان عزیز

برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی صنایع گرایش های متنوعی وجود داره که قبل از انتخاب باید به طور کامل در موردشون اطلاع داشته باشید

در ادامه مطلب اطلاعاتی در مورد گرایش های ارشد قرار دادم

کامل نیست اما خوندش یه مقدار اطلاعات شما رو بیشتر می کنه

امیدوارم مفید باشه



ادامه مطلب...
ارسال توسط مدیر وبلاگ

کلاس درس فیزیک پایه1 (جدید الورود) با استاد چراغی در روز سه شنبه تاریخ های ۲۳/۷-۷/۸-۲۱/۸-۵/۹-۱۹/۹ ساعت ۱۳-۱۷ برگزار می گردد.

کلاس درس سیستم اطلاعات مدیریت با استاد طباطبایی در تاریخ های ۳۰/۸-۷/۹-۱۴/۹-۲۱/۹-۲۸/۹- پنجشنبه ساعت ۸ الی ۳۰/۱۰ برگزار می گردد.

کلاس درس اصول مدیریت و سازماندهی با استا طباطبایی در تاریخ های ۳۰/۸-۷/۹ پنجشنبه ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می گردد.

کلاس مدیریت منابع انسانی با استاد طباطبایی ۳۰/۸-۷/۹-۱۴/۹-۲۱/۹-۲۸/۹ پنجشنبه ساعت ۱۱ الی ۳۰/۱۳ برگزار می گردد.

کلاس درس مدیریت فناوری با استاد طباطبایی در تاریخ های ۱۴/۹-۲۱/۹-۲۸/۹ پنجشنبه ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می گردد.

کلاس درس قوانین حاکم بر پروژه با استاد نوروزی در تاریخ های ۲۲/۷-۲۹/۷-۶/۸-۱۳/۸-۲۰/۸-۲۷/۸-۴/۹-۱۱/۹-۱۸/۹ دوشنبه ها ساعت ۱۱ الی ۳۰/۱۳ برگزار می گردد.

کلاس درس طراحی معماری و شهرسازی با استاد نوروزی در تاریخ های ۲۱/۷-۲۸/۷-۵/۸-۱۲/۸-۱۹/۸-۲۶/۸-۳/۹-۱۰/۹-۱۷/۹ یکشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می گردد.

و همچین دوستانی که درس اندیشه اسلامی 1و2رو برداشتن معیار ۶ نمره ی میان ترم این دو درس فقط خلاصه نویسی از تمام کتاب در ۴۰ صفحه

A4 که دست نویس باشد خلاصه باشد و رونویسی نباشد و دانشجو شخصا در جلسه ی پایانی خلاصه نویسی خود را در کلاس تحویل استاد بدهد. این فرصت قابل تمدید نیست و هر یک از شرایط که نباشد نمره ی میان ترم ثبت نخواهد شد.




تاریخ: چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط امیر نقوی

سلام دوستان

یک شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی واقع در قیامدشت از دانشجویانی که در زمینه تضمین کیفیت تخصص دارند کارآموز می پذیرد

الویت پذیریش با دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز قرچک ورامین می باشد

برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره زیر تماس حاصل فرمایید

09385327830 آقای ایمانی




ارسال توسط مدیر وبلاگ

کلاس درس ارزیابی کار و زمان با استاد حسینیان در روز پنجشنبه در تاریخ های ۱۱/۷ -۱۸/۷ -۹/۸ -۱۶/۸ -۳۰/۸ -۷/۹ -۱۵/۹   ساعت ۸ الی ۱۰/۳۰ برگزار می شود.

 

کلاس درس طرح ریزی واحدهای صنعتی کنسل گردید و درس خودخوان شد.

 

کلاس های درس کنترل کیفیت آماری با استاد فلاح روز های پنجشنبه ساعت ۱۴-۱۷ برگزار می شود.




تاریخ: جمعه 29 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط امیر نقوی

اولین جرقه های پیدایش مهندسی صنایع بعنوان یک تخصص با آغاز انقلاب صنعتی در ابتدای قرن 19 زده شد...

به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط امیر نقوی

برای دونستن اطلاعات مفیدی درباره رشته مهندسی صنایع وضعیت این رشته در ایران به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط امیر نقوی

کلاس درس کارگاه عمومی ۲ به شرح ذیل برگزار می گردد:

خواهران   گروه ۰۲   چهارشنبه  عصر (۱۹-۱۵)   از تاریخ 1/28 تا 2/25 هر هفته

             گروه ۰۴   ۵ شنبه    صبح (۱۲-۸)  از تاریخ 1/29 تا 2/26 هر هفته

            گروه ۰۵    ۵ شنبه    عصر (12:30-16:30)  از تاریخ 1/29 تا 2/26 هر هفته

برادران     گروه ۰۶   جمعه     صبح(۱۲-۸)  از تاریخ 1/30 تا 2/27 هر هفته

             گروه ۰۳    جمعه     عصر(12:30-16:30) از تاریخ 1/30 تا 2/27 هر هفته

 

کلاس درس آزمایشگاه مبانی برق به شرح ذیل می باشد:

برادران    گروه ۰۳      جمعه    صبح(۱۲-۸) از تاریخ 1/30 تا 2/27 هر هفته

خواهران   گروه ۰۲     ۵ شنبه    صبح(۱۲-۸) از تاریخ 1/29 تا 2/26 هر هفته

             گروه ۰۴     ۵ شنبه    عصر(12:30-16:30) از تاریخ 1/29 تا 2/26 هر هفته

آدرس از دانشگاه :   پایین تر از دانشگاه پیام نور- کمربندی جنوبی - هنرستان امیر کبیر

آدرس از تهران: بعد از میدان کلانتری- بعد از پل- زیرگذر زیبا شهر-خیابان امیرکبیر-هنرستان امیرکبیر




تاریخ: چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ
ارسال توسط مدیر وبلاگ

انجمن علمی مهندسی صنایع برگزار می کند

 

نشست تخصصی یک روزه:

آشنایی با نرم افزار های مهندسی صنایع

 

زمان : پنج شنبه مورخ 91/12/24 ساعت 12:30 الی 14

مکان : سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز ورامین




تاریخ: چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

نحوه محاسبه تعداد واحد و نمره درس آشنایی با دفاع مقدس تا نیمسال اول ۹۲-۹۱ پیام نور + بخشنامه



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 

 


برطبق آخرین اخبار: 


تاریــــخ حـــذف و اضــافه نیمســـال دوم 91-90 پیـــام نور از 19 اسفند ماه لغایت 30 اسفند ماه 1391 خواهد بود ...




تاریخ: چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

فرصت مجدد برای ثبت نمرات میان ترم نیمسال اول 92-91 پیام نور



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 

برنامه کلاسی نیمسال دوم 92-91




تاریخ: یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

مسئول ستاد زیارت و نماینده وزارت علوم در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعطای وام زیارت عمره گذاران دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم خبر داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط

 

دوستان گرامی به نکات مهم زیر توجه بفرمایید :

 

 انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور از روز ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۱ آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۱ از طریق سایت گلستان به نشانی  http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد، همچنین می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد مطلع شوید.

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو ۷۲ ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد


در ادامه مطلب نکات مهم را مطالعه فرمایید :


 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد